tramMElant

Goedemorgen, ik zou nog even terugbellen over mevrouw Van Beijlen….de CGT slaat helaas niet aan.

Is het een waakhond dan, of een airco… oeps ik lach zo hard dat ze me horen in de wachtkamer, die zullen wel denken wat hebben we een gelukkige dokter!! Ik hoop dat het besmettelijk is want dan zit er straks niemand meer, lachen is het beste medicijn he, hahaha, daar ga ik weer…maar wat moeten we nu dan verder nog?

Er is nog een trial met LDN, een middel tegen MS..

Ach hou toch uit schei toch op, we gaan geen medicijnen geven aan gezonde mensen dan is het onethische einde zoek, kan ze niet op kookcursus dan heeft haar man er ook nog wat aan, die zal het ook wel zwaar hebben met zo’n zeurpietje…hoe doen jullie dat dit jaar trouwens op de afdeling, was er vorige keer niet trammelant met een Surinaamse zuster die liep te mekkeren over nog zwarter geschminkt worden? Nooit één piep over Pieten en nou zien ze het op televisie en opeens boe en baa en dit en dat en ze praten elkaar gewoon na he, of voelen in het geval van mevrouw Van Het-Beijltje-Erbij-Neergooien want zo zie ik dat maatschappelijk gezien dan he, en jij en ik maar ploeteren terwijl zij lekker van onze centen een eindje op de loopband mag, ja het klinkt hard {inmiddels op fluistertoon} maar een schop onder hun chronisch vermoeide kont zo de werkvloer op zou ze niet misstaan, dáár zouden ze es een referendumpje tegenaan moeten gooien en dan meteen die Pietezooi ook en homeopatie…nee laat maar daar heeft ons volk om geheimzinnige redenen iets mee dus die uitkomst mogen ze 1000 keer verdunnen mwuahahahaha en wist je dat het in Frankrijk helemaal niet eens vóórkomt en onze zuiderbuurtjes zijn gewoon lekker pikjezwart weer straksjes. Die mensen zániken gewoon minder he, we zitten echt een partijtje te vertutten hiero daar sta ik soms wel eens versteld tegenover hoor……placebootje proberen hihi?

Nou er is een arts in België die zeer goeie resultaten behaalt, iemand met meer expertise schijnt er in dit vakgebied niet te zijn.

VAKGEBIED!? NOU BEGIN JE ME ECHT EEN BEETJE CHAGRIJNIG TE KRIJGEN, CHARLATANS ZIJN…sorry maar moet me even een heikel puntje van het hart hoor…zijn echt de pest voor ons aanzien, ze zouden die DeRheymelear, wantik-weetprecies-overwie-jijhethebt, z’n diploma moeten afpakken en er Vlaamse frieten in verpakken. Bovendien gaat ze dat niet vergoed krijgen.

Ze krijgt sowieso niks vergoed.

CGT toch wel?

Ja maar dat werkt niet.

NOG niet…je moet niet vergeten dat volhouden nou niet echt in deze genenpoel zit gedompeld he en voer het sporten…hoe heet dat..

Graded Exercise Therapy oftewel GET.

..ja dattum een beetje op.

Dat weigert ze en de fysiotherapeut ook sinds ze hem en het roeiapparaat heeft ondergekotst.

GET-sie hihihihi oh shit m’n baan is over drie kwartier vrij en ben volgende maand toch in de buurt kom ik even bakkie doen met pepernoten en kijken of er nog stoute verpleegsters in de zak moeten en dat bedoel ik precies zoals ik het zeg voordat die sexual harassment ellende uit Amerika hierheen overwaait geniet ik er nog maar even van he dus sie joe den.

Golf ze en dan ben ik op familiebezoek in Suriname, voor mijn tante zorgen, ze is nogal uitgeput en grieperig sinds ‘n paar jaar… *klik*

Leave a Reply

